נפגע

דוד ביטן דורש 100 אלף שקל והתנצלות מערוץ 14 וינון מגל

תמונה – צילום מסך ערוץ 14

בכיר מפלגת הליכוד ח"כ דוד ביטן הגיש התראה לפני תביעה ופיצוי של מאה אלף שקל נגד העיתונאי ינון מגל וערוץ 14 בעקבות פרסום שהוא מעודד שביתות והפגנות נגד הממשלה, "הגשתי היום מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי ינון מגל ולערוץ 14 בגין פרסום כוזב צייץ ביטן.

דודי אמסלם ודוד ביטן

במכתב התראה שנשלח טוען ביטן, "דברי הדיבה והתבטאויותיו של מגל לא הסתיימו בתוכנית הפטריוטים והוא הוסיף וצייץ בחשבון הטוויטר שלו את הדברים הבאים, "ח"כ דודו ביטן פועל ומעודד מחאה ציבורית נגד הממשלה ונגד נתניהו", ציוץ שזכה לאלפי צפיות ושיתופים", כתב עו"ד של ביטן

עוד נכתב בהתראה ששלח ביטן, "את השביתה יזם יו"ר ארגון ההסתדרות העובדים ונטלו בכך חלק גם ועד עובדי רשות שדות התעופה כשאשר אני כמובן לא נטלתי חלק ולו במקצת. ביטן הוסיף, "יתרה מכך לא פעם אחת התבטאתי בתקשורת ובטוויטר כי אני תומך ברפורמה המשפטית אותה מבקשת הממשלה לקדם אולם סבור כי יש צורך בפשרה בעניין הזה. יש לציין, כי אין אני מצוי בקשרים כלשהם עם מר עידן מאז תקופת הפריימריז שבמהלכן אף עידן לא היה מתומכיי".

לסיום דורש ביטן, "לפיכך אבקש נבקשכם להוציא קודם התנצלות על הדבריםש נאמרו על ידי ינון מגל בחוזר אחריות וכן אבקש התנצלות אישית. כמו כן נבקשכם לפצותי ביחד וכל אחד לחוד מבלי שנצטרך להגיע לערכאות בסכום הכולל של מאה אלף שקלים בהתאם לחוק איסור לשון הרע".

11 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.