מה דעתכם?

סערה ברשת: קריאות לבטל את מטס יום העצמאות

תמונה – דובר צה"ל

על רקע איומי הטייסים שלא להתייצב למילואים אם תחוקק הרפורמה המשפטית, קריאות ברשת לבטל את מטס יום העצמאות.

בהודעת דובר צה"ל נמסר, "החל ממחר ובמהלך שלושת השבועות הקרובים, יתקיימו אימונים לקראת מטס יום הזיכרון ויום העצמאות. במסגרת האימונים תורגש תנועה ערה של כלי טיס ברחבי הארץ. כחלק מהאימונים, יתקיימו מחר החל מהשעה 12:00 תרגולים של מטוסי קרב באזור בסיס חיל האוויר ״תל נוף״, הישובים הסמוכים וברחבי העיר תל אביב".

מגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין הגיב, "השנה. ביום העצמאות. במקום לעשות מטס מעל הארץ. עדיף שטייסי חיל האוויר יחזרו לכיתות הלימוד שלהם. וילמדו מה פירוש המילה דמוקרטיה. מה זה אומר שלטון החוק. מה המשמעות של ציות לפקודות.
ומדוע סרבנות היא קו אדום שאסור לחצות. יועיל הרבה יותר לכולנו. בברכה"

המו"ל רותם סלע הגיב, "מדוע צריכים לבטל את מטס יום העצמאות. ההתרגשות שאחזה בנו כל שנה למראה המטס לא נבעה מכך שה-F15 הוא פלא טכנולוגי, אלא מכך שאחרי אלפיים שנות גלות עמנו זכה להקים מדינה ולגבות את קיומה בכוח צבאי אימתני. ההתרגשות הזאת כבר איננה. סרבנות הטייסים והסירוב של הרמטכ"ל לטפל בסרבנות".

התסריטאי רועי עידן "שיעשו מטס בסימולטור". העיתונאי גלעד צוויק הגיב, "מטס יום העצמאות צריך להתבטל, אלא אם הטייסים ייצרו את המילה 'סליחה'".

28 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.