צפו בוידאו

בגלל השביתה נגד הרפורמה: הרב זמיר כהן בהחלטה דרמטית

תמונה – ארגון הידברות

‏יו"ר ארגון 'הידברות' הרב זמיר כהן הודיע בשיעור השבועי לתומכיו, כי הנחה את מנכ"ל הארגון להפסיק את הקשר העסקי עם רשת מלונות 'לאונדרו' ורשת 'פאתל', לאחר שהצטרפו לשביתת מחאת השמאל נגד הרפורמה המשפטית.

בדבריו אמר הרב זמיר על התקשורת והחברות הגדולות שהצטרפו לשביתה, "אם הם יבינו שהם מפסידים מזה הם יפסיקו עם ההתנהלות הזו. אם הערוצים יבינו שהעם נוטש אותם, שמעתי שהרייטינג של ערוץ 14 עולה פלאים, אם כל הציבור הימני יפסיק לצפות בהם יראו שהרייטינג שלהם צונח. כל אותם שהצטרפו לשמאל הקיצוני במחאות, שיש להם עסקים כמו הבעלים של רשת פוקס והוא מראשי המחאה יפסיקו לקנות אצלו.

הרב זמיר הוסיף, "ביקשתי ממנכ"ל הידברות דוד טופיק, כמעט כל שבת עושים שבתות וסמינרים בבתי מלון, 'לאונרדו' ורשת 'פאתל', אבל ביקשתי ממנו תפסיק איתם את ההתקשרות. וצריך ליידע אותם שמפסיקים את ההתקשרות איתכם בגלל שהצטרפתם לשמאל הקיצוני".

צפו

39 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.