מגיע לה?

אופק ראשון בת 16 תדליק משואה ביום העצמאות

תמונה – אינסטגרם

השרה תא"ל (מיל.) מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה היום לנערה אופק ראשון כי בחרה בה מקרב מומלצי הועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

במשך שש שנים, מכיתה א עד כיתה ו, סבלה אושר ראשון מחרם אכזרי שהובילו ילדי כיתתה. היא בחרה לחשוף באומץ את סיפורה בפני החברה הישראלית כולה, והפכה את חוויותיה האישיות הקשות למקור כוח ולשליחות.

כיום אושר פעילה להעלאת המודעות למכת החרמות והבִּיוּש, "שיימינג", בבתי הספר. כיום היא עומדת בראש "סיירת חרם", פרויקט אותו יזמה במשותף עם צוות תכנית "הצינור" בערוץ 13, שבו היא ושותפים נוספים מסייעים לילדים שסובלים מחרם.

השרה רגב: אופק, נערה צעירה אשר הובילה מהלך חברתי למרות גילה הצעיר והנסיבות הקשות אליהן נקלעה, היא עמדה באומץ על כבודה ועל מקומה בחברה ונחלצה להגנתם של צעירים אחרים. אופק היא השראה לצעירים בני גילה בכל רחבי הארץ שנקלעים, לצערנו ולבושתנו, למציאות הנוראה והבזויה של חרמות. המשואה שהיא תשיא ביום העצמאות היא אמירה ברורה – בעד האחווה ונגד החרם.

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.