מחרים

יו"ר האופוזיציה לפיד: "לא השארתם לי ברירה"

תמונה – לשכת לפיד לע"מ

מספר דקות אחרי שהוזמן על ידי שרת התחבורה רגב להגיע לטקס הדלקת המשואות, ראש האופוזיציה יאיר לפיד הודיע כי יחרים את הטקס ביום העצמאות, "הכסא שלי בטקס המשואות, ישאר ריק כי לא השארתם לי ברירה".

במסיבת עיתונאים תקפה רגב והזמינה את לפיד לטקס, "יאיר לפיד לצערי מנותק ממה שקורה. הוא משקר ולא מכיר את העובדות, במשך 20 שנה הטקס מוקלט החל מהחזרה הגנרלית. גם בשנה שעברה בתקופתם הטקס היה מוקלט. אין כוונה לשדר הקלטה, היא נועדה לכיבוי בתקלות קיצון כפי שקיים בכל האירועים הגדולים בעולם. יאיר לפיד במקום שיאחד, יחבק ויביא לחיבור בעם הוא בוחר לפלג, לשקר ולהסית וחבל. ועדיין אני מושיטה אליו את ידי ומזמינה אותו לחגוג אתנו ועם כל עם ישראל בארץ ובעולם את אירועי ה-75 למדינת ישראל".

בהודעה שפרסם תקף לפיד, "השרה רגב, הכסא שלי בטקס המשואות, ישאר ריק כי לא השארתם לי ברירה. אני אוהב את המדינה אהבת נפש, אבל בשלושה חודשים קרעתם את החברה הישראלית ושום מופע זיקוקים מזוייף לא יכסה על זה. אם אחדות העם היתה כ״כ חשובה לכם לא הייתם מפרקים את הדמוקרטיה שלנו והייתם הולכים לעבוד עבור אזרחי ישראל."

השר מיקי זוהר הגיב, "החלטת לפיד שלא להגיע לטקס המשואות מעמיקה את הקרע ומביאה לעוד שנאת אחים מיותרת. העובדה שהוא יורד בסקרים היא נקודת אור שמראה לכולנו שדרכו הלא אחראית אינה מקובלת על רבים מאזרחי ישראל. בימים הלא פשוטים שלנו כעם, כל מי שרואה את עצמו כמנהיג, חייב לפעול לאחדות ולהפסקת השנאה בנינו"

9 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.