פוטושופ

מביך: גנץ מגיב על התמונות שהופצו ברשת

תמונה – לשכת גנץ

במהלך מסיבת עיתונאים של מפלגת 'המחנה הממלכתי' בכנסת, שאל כתב ערוץ 14 מוטי קסטל את שר הביטחון לשעבר בני גנץ על התמונות המביכות והמזויפות שהופצו ברשתות החברתיות.

ברשתות החברתיות הופצו תמונות אינטימיות של גנץ עם אשה נוספת לכאורה, שלטענת המפיצים הודלפו על ידי האקרים אירן שפרצו לסלולארי של גנץ לפני מספר שנים

"אני מתנצל מראש על השאלה המביכה אבל הציבור זכאי לתשובות, מסתובבות לאחרונה תמונות אינטימיות שלך ברחבי הרשת, האם הם אותנטיות? האם הם היו על הטלפון שלך? האם האיראנים הם אלו שהפיצו אותם? והאם עלולות להתפרסם תמונות נוספות בהמשך?" נשאל גנץ.

גנץ הגיב בהתחמקות, "כמו שאמרתי בעבר הטלפון שלי לא נפרץ זה אגדה שמישהו הפיץ אותה. מה לעשות שכל פעם זה מופיע שעוצמתו הפוליטי עולה ומפחידה אנשים אחרים". הגיב גנץ.

57 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.