צפו

לפיד בהספד ליהונתן גפן: "הוא אהב נשים כולל את הלא נכונות"

תמונה – פייסבוק יאיר לפיד

מאות בני אדם ליוו למנוחות בבית העלמין בנהלל את הזמר והיוצר יהונתן גפן, שהלך לעולמו בפתאומיות בגיל 76 בלבד. בתו שירה גפן עוררה סערה כשלבשה חולצה של המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

בין המשתתפים, ח"כ אחמד טיבי, עופר כסיף, זמרים, יוצרים ומשפיענים. ראש האופוזיציה יאיר לפיד ספד לו, "כל חייו יונתן אהב. כל חייו היו משא ומתן על אהבה על קיומה על הידרה ועל הסודות שלה. פעם הוא כתב אם אהבה הייתה מדינה אני הייתי שר החוץ. הוא טעה. לאהבה יש מדינה, הדנה היא קצת יוצר קטנה אבל הוא היה הנסיך שלה. הוא אהב נשים כולל את הלא נכונות הוא אהב מלצריות אבל הוא לא אהב אחריות משמרת".

הצל נגד לפיד

לפיד הוסיף, "יהונתן לא פחד למות, הוא האמין שיש חיים לפני המוות ולא אחריו. לא בדיוק כל כך ברור איך אדם כל כך חסר מנוח יהיה מנוח. לדעתי הוא היה הולך באמצע הלוויה הזאת כי הוא היה משתעמם."

צפו בקטע

61 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.