בקרוב בבית

מחוץ לכלא: הבלדריות מברלין הועברו לטיפול

תמונה – אינסטגרם

התפתחות מפתיעה בפרשת הבלדריות עידן צאובר, ארבל מזרחי, אוראל בן חיים ולי פוני, שנתפסו לפני מספר חודשים עם מזוודות של קוקאין בטיסה חזרה מברלין.

בנות הברחה קוקאין
החשודות בהברחה (צילום: אינסטגרם)

על פי הדיווח באתר מאקו, הצעירות כולן בשנות העשרים לחייהן, שנתפסו לפני כארבעה חודשים בשדה התעופה נתב"ג, כשבמזוודות שלהן הוסתרו קוקאין וקטמין בשווי של כ-25 מיליון שקל, ככל הנראה לא ירצו עונש מאסר ויעברו לטיפול במכון לגמילה מסמים.

שופט בית המשפט המחוזי בלוד קבע כי החשודות אוראל בן חיים ולי פוני יצטרפו לעידן צאובר וארבל מזרחי, שכבר שוחררו לפני כחודש ממאסר למוסדות גמילה מסמים.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין גבי פאר עולה, כי מזרחי יצרה קשר עם אדם נוסף על מנת לייבא סמים לישראל. כדי להוציא את התכנית לפועל, הציעה מזרחי לצאובר, פוני ובן חיים לטוס יחד לייבא את הסמים מברלין תמורת תשלום של 30 אלף ₪, ועוד שלושת אלפים שקלים עבור הוצאות טיסה ולינה, והן הסכימו.

בהמשך, מזרחי הזמינה ושילמה במזומן עבור כרטיסי טיסה לארבעתן, ובהוראת האדם הנוסף, הוחלט כי הן יטוסו ב-12.1.23 יחד לברלין, וב-15.1.23 צאובר ובן חיים יחזרו בטיסה אחת, ומזרחי ופוני בטיסה אחרת. וכך היה, ב-12.1.23 טסו ארבעתן לברלין, וב-14.1.23 מזרחי ובן חיים קיבלו לידיהן את הסמים כשהם מוסלקים במכשירי סוני פלייסטיישן, בקבוקי שמפו ואריזות מים המלח.

לקראת הטיסה חזרה, הנאשמות חילקו את הסמים בניהן בערך באופן שווה, וכפי שמתוכנן, ב-15.1.23 נחתו בטיסות נפרדות מברלין, כשסך הכול הן מחזיקות בכ-12 ק"ג קוק בשווי של בין 1,933,760 ל-2,296,340 וקטמין במשקל של כ-2 ק"ג ששווי בין 133,440 ל-177,920 ₪

14 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.