צפו בהסתה

קללת ליברמן: "מגיע לו לסבול בגיהנום יום יום"

תמונה – ארכיון לע"מ

גיהנום באופוזיציה: ח"כ אביגדור ליברמן התייחס הבוקר לחלוקת התקציב המסתמנת למגזר החרדי וקילל את ראש הממשלה נתניהו, "מגיע לו לסבול בגיהנום יום יום".

דרעי ליברמן
דרעי וליברמן בימים יפים יותר

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו הסביר ליברמן, "לאחר הראיון שקיימתי הבוקר, בו אמרתי שלנתניהו מגיע לסבול בגיהנום מדי יום ביומו, קיבלתי מאות תגובות".

"חשוב לי להדגיש, הדברים לא נאמרו סתם. בממשלה הקודמת עמדנו בפני פריצת דרך היסטורית בה היינו אמורים להכניס כמות גדולה מאוד של תלמידים מהמגזר החרדי למערכת חינוך שמלמדת לימודי ליבה בהיקף מלא. הייתי מוכן להשקיע במהלך זה תקציבים רבים, מכיוון שזה היה מהווה שלב ראשון בדרך להקניית השכלה שתאפשר לאותם תלמידים להשתלב באקדמיה, ובהמשך גם לרכוש מקצוע, ובכך לעמוד על הרגליים בזכות עצמם, בלי להזדקק לקצבאות ונדבות".

ליברמן הוסיף, "אך לצערי, כאשר נתניהו שמע על כך, הוא מיד בא לאותם רבנים שהסכימו להכנסת לימודי הליבה בפיקוח למוסדות החינוך והציע להם לקבל את אותה תוספת תקציבית ללא לימודי ליבה וע״י כך הוביל מהלך של הנצחת העוני והבורות בקרב אותו ציבור. מהלך זה של נתניהו פוגע בראש ובראשונה בעתידם של אותם ילדים ופוגע במדינה כולה. לכן, אין בכוונתי לשכוח או לסלוח. ברגע שנחזור לשלטון אפעל לכך שבתי הספר ומוסדות הלימוד שאינם מלמדים לימודי ליבה לא יקבלו אגורה אחת".

18 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.