יהי זכרה ברוך

סוף טרגי: ילדה בת 14 סבלה מחרם ושמה קץ לחייה

תמונה – אינסטגרם

אזהרת טריגר: מגישת הטלויזיה סיון כהן חושפת התעללות טרגית קשה שעברה ילדה בת 14, ויקטוריה בילדר ז"ל, שהחליטה לשים קץ לחייה בעקבות חרם שעברה בבית הספר.

חברתה הקרובה דניאל שמואלי כתבה, "ההורים אמרו לה בואי לבקר את גיסתך בבית חולים, ‏יש לך עוד אחיינית בדרך , ‏אמרה לכו אתם אני אבוא מחר, ההורים הלכו. ‏לקחה חבל. תלתה בחלון המקלחת וקפצה ‏זהו. ‏נשאר לכולם רק יסוריי מצפון ‏למה לא שמרנו עלייך ויקי".

עיריית כרמיאל פרסמה הודעת ניחומים, "ברצוננו להודיע בצער רב על מותה הטראגי של תלמידת כיתה ח' ביה"ס אורט כרמים ויקטוריה בילדר ז"ל. עיריית כרמיאל, הנהגת ההורים העירונית והנהלת בית הספר כרמים משתתפים בצער ובכאב של המשפחה, נלווה אותה בעת הקשה הזו ואנו מאחלים לבני המשפחה הרבה כוחות ונחמה ושלא ידעו עוד צער.

עוד נמסר, "היום הצוות החינוכי יקיים שיחות בכיתות על האירוע בהן ניתן לתלמידים מקום להביע רגשות, תחושות, חששות ולקבל נקודות מבט מאוזנות ככול הניתן כמו גם כלים ודרכי התמודדות במצבי משבר. חשוב להיות אמפתיים וקשובים בעת הזו לצורך הרגשי של הילדים, לאפשר להם לשוחח על האירוע מבלי להביע עמדה ולעודד אותם לפעילות וחזרה לשגרה".

60 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.