יהי זכרו ברוך

קורבן טרור: מאיר תמרי ז"ל נרצח מטווח אפס בפיגוע

תמונה – אלבום משפחתי

הותר לפרסום: מאיר תמרי, תושב חרמש, אב לשני ילדים בני כשנה ו 3, הוא הנרצח בפיגוע הירי שביצעו מחבלים פלסטינים סמוך לחרמש ביהודה ושומרון ונמלטו.

מאיר התחתן עם טל בת היישוב חרמש, והגיע ליישוב חרמש לפני 4 שנים שם הם מגדלים את ילדיהם. בימים האחרונים הם סיימו לבנות את ביתם, בית שמאיר בנה במו ידיו, כתב עמית סגל.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון : "בשורה קשה מאוד, הלב נשבר יחד עם כל המשפחה הישוב ועם ישראל כולו.

כואב כל כך להגיד את זה עכשיו, אבל כולנו מבינים. הכתובת הייתה על הקיר. היה אפשר למנוע את הפיגוע הזה. הפיגוע התרחש מספר מטרים ממחסום שאם היה פעיל הפיגוע הזה היה נמנע. התחננו שיחזירו את המחסום, התרענו שנשלם בדם ולא נענינו.

אם ממשלת ישראל לא הייתה נכנעת ללחץ בינלאומי, ומסירה את המחסומים הבטחוניים, כולל המחסום הזה, מאיר היה כאן איתנו היום, והערב היה שוב צוחק ומשחק עם ילדיו הקטנים ואשתו טל, אני דורש עכשיו את החזרת המחסומים הבטחוניים. אם חיילים היו עוצרים את המחבל במחסום שעדיין קיים אולם לא מאוייש, מאיר היה עדיין איתנו"

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.