איפה בן גביר?

סכסוך חמולות: 5 נרצחים בחיסול קטלני בצפון

תמונה – מד"א

הפשע משתולל: חמישה בני אדם נרצחו בחיסול קטלני בכפר יפיע שבצפון. בכפר כנא נפצעה אנוש ילדה בת 3 ואביה מירי מתנקשים שנמלטו.

חובש בכיר עאטף סאלם ופראמדיק מאור אטגדי מיחידת האופנועים של מד"א סיפרו: "הגענו למקום בכוחות גדולים וראינו שמדובר בזירה קשה מאוד. 5 פצועים שכבו מחוסרי הכרה וסבלו מפציעות קשות בגופם. הכנסנו את הפצועים לאמבולנסים ולניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם אנוש."

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב: "אני מזועזע מהרצח הנורא ליד נצרת. אנחנו נחושים להפסיק את שרשרת הרציחות הללו. נעשה זאת לא רק בתגבור המשטרה, אלא גם בסיוע של השב"כ. אני נחוש להכניס את השב"כ כגורם מסייע למשטרת ישראל נגד הפושעים הללו, נגד ארגוני הפשע, נגד הרציחות הללו".

חובש בכיר במד"א אנס עואודה סיפר: "ילדה בת 3 הובאה אלינו כשהיא סובלת מפציעות חודרות בגופה, ופצוע נוסף, גבר כבן 30 הובא לחבירה עם צוות מד"א בכביש סמוך כשגם הוא סובל פציעות חודרות בגופו. הענקנו לשניהם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבם קשה."

פעיל ההסברה יוסף חדאד זעם בציוץ שפרסם, "5 נרצחים באירוע ירי עכשיו ביפיע לאור יום!!! זה לא נתפס כבר!! וזה ממש מול הבית של המשפחה שלי…5 נרצחים! לא היינו צריכים להגיע למקרה חמור כזה, ועכשיו אם מישהו עוד לא הבין הגיע הזמן שהמדינה תילחם אבל באמת ובכל הכוח בפשיעה ובאלימות הזו כמו שנלחמים בטרור כי אי אפשר יותר!!! ואגב הרחוב הזה כולו עם מצלמות- אין סיבה שהמשטרה לא תתפוס את הרוצחים בזמן הקרוב!!

העיתונאי ג'וש בריינר תקף, "מהיום שבן גביר נכנס לתפקיד השר לביטחון לאומי זינק מספר הנרצחים מדי חודש. 96 נרצחים בפחות מחצי שנה במגזר הערבי, 117 סה"כ. לא היה כזה. בן גביר הוא כישלון. ויש לו שותף: מפכ"ל המשטרה. בתקופתו נשברו כל השיאים השליליים. אז עכשיו ישפכו שוטרים ושום יבכו שאין להם, במקום לקחת אחריות."

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.