מלחמה בטרור

צפו: כיפה אדומה לסוחרי כוורות זיקוקים

תמונה – דוברות מג"ב
מסתערבי מג"ב ירושלים עצרו 4 חשודים בשעת מעשה בחשד לסחר בלתי חוקי של מאות כוורות זיקוקין - צפו בתיעוד

במהלך התקופה האחרונה נפתחה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים חקירה סמויה נגד סוחרים בכוורות זיקוקין שלא כחוק. לצורך חשיפתם של סוחרי כוורות הזיקוקין, בוצעה פעילות סמויה במשך השבועות האחרונים.

במהלך מכירה של 252 כוורות זיקוקין באזור א-זעיים. לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים יחד עם בלשי ימ״ר ירושלים עצרו בשעת מעשה ארבעה חשודים בני, 16,23,44,59, שניים מהם פלסטינים המתגוררים ביו״ש ושניים אחרים תושבי מזרח ירושלים בחשד לסחר בחומר נפיץ. החקירה נמשכת במטרה למצות את הדין עם המעורבים.

במשטרה מציינים כי כוורות הזיקוקין המכילות חומר נפץ, משמשות פעמים רבות לביצוע פעילות חבלית עוינת והפרות סדר אלימות במטרה לפגוע בכוחות הביטחון, באזרחים ובמשתמשי הדרך. במצבים מסוימים אמצעים מסוכנים אלו שהשימוש בהם מבוצע שלא כדין- יכולים להוביל לפגיעה בחיי אדם.

רק לאחרונה, תוקן החוק בישראל לגבי כוורות הזיקוקין, והן נחשבות כיום לחומר נפץ לכל דבר ועניין. מכירתן, הפעלתן והחזקתן למטרה לא כשרה, שלא כדין ולא בידי גורם מוסמך – היא עבירה פלילית שמשמעותה שימוש בחומר נפץ שלא כדין.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.