מרד בליכוד

נתניהו צעק: "40 שנה לא היה דבר כזה בליכוד"

תמונה – ארכיון לע"מ

דרמה בכנסת: ראש הממשלה נתניהו התפרץ בזעם על ח"כ טלי גוטליב בפגישה בלשכתו, לאחר שסירבה להסיר את מועמדתה לוועדה לבחירת שופטים.

על פי הדיווח של העיתונאי מיכאל שמש, נתניהו צעק על גוטליב: "את פוגעת בביטחון המדינה, עושה מעשה שלא יעשה. את רוצה להפיל את הממשלה ופוגעת בליכוד במכוון – אצא נגדך בכל הכוח". מקורב לנתניהו סיפר, "נתניהו יצא מכליו, לא צעק ככה על איש ליכוד במשך שנים"

העיתונאי מוטי קסטל דיווח כי נתניהו צעק על גוטליב, "40 שנה לא היה דבר כזה בליכוד שח"כ פועל נגד עמדת רה"מ וכל ראשי הקואליציה".

גוטליב הגיבה למתקפות נגדה, "אני לא מסירה מועמדות. צר לי לאכזב את אנשי לשכת רוה״מ שמדליפים שקרים לתקשורת בנסיון לפגוע בי, כי מעולם נתניהו לא צעק עלי שאני פוגעת בבטחון המדינה, והוא ממש לא איבד עשתונות. אכן הרים קול וביקש שאסיר מועמדות ושאסמוך על נסיונו הרב, גם שרים נוספים הרימו קול. אני עדיין מועמדת."

בראיון לעמית סגל ודפנה ליאל סיפרה גוטליב על הצרחות שהיו בפגישה עם נתניהו, דרעי ואמסלם. צפו

22 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.