יהי זכרו ברוך

סוף עצוב: עיתונאי בכיר מת בדירתו

תמונה – רז ישראלי ישראל היום

בנסיבות טראגיות: עורך בכיר לשעבר בעיתון ואתר 'ישראל היום', רז ישראלי ז"ל, אותר הבוקר ללא רוח חיים בדירתו בתל אביב כשהוא בן 41 בלבד.

כתב הבידור ערן סוויסה ספד לו: "במשך לא מעט שנים פתחנו יחד את היום וגם סגרנו אותו. כמעט היחיד שהסכמתי לשתף בסיפורים ואייטמים עוד לפני שבכלל יצאו לעולם, ובכל פעם התרגש כאילו זה הסיפור הראשון שלנו יחד. פותר דילמות, מזקק סיפורים ומשדרג כל טור בינוני למצוין. שקט ועדין כלפי חוץ, אבל בפנים הכל בעבע. רז ישראלי, חבר, עיתונאי, עורך ואיש נדיר שהטקסט הזה עליו נכתב מוקדם מדי. נוח על משכבך ומקווה שתמצא שם את פסח".

כנסו כאן

המנוח ז"ל, החל את דרכו בתחום התקשורת בשנת 2009 במגזין "רייטינג", בהמשך כתב וערך במדור התרבות של עיתון "מעריב" והמקומון "עכבר העיר". לאחר מכן, מונה לתפקיד בכיר בעיתון ואתר 'ישראל היום', שם היה אחראי לכתבות, לחשיפות, לביקורות ולפרויקטים רבים ומיוחדים עד לפני מספר חודשים שנאלץ לעזוב את תפקידו.

21 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.