צפו בפרומו

התפתחות דרמטית: המתלוננת נגד אבי חימי נחשפת

תמונה – כאן 11

זה רק הפרומו: מספר חודשים לאחר החשיפה הדרמטית של העיתונאית איילה חסון, עורכת הדין שטענה כי יו"ר לשכת עו"ד לשעבר אבי חימי שלף את איבר מינו בשיחת וידאו, נחשפת בפנים גלויות בראיון לערוץ 12.

איילה חסון על פרשת חימי

במענה לשאלה של גיא פלג ב'ערוץ 12' האם היא תשתף פעולה עם המשטרה, הגיבה עו"ד: "אני יבוא בגאון, אתה יודע למה? כי דחקו אותי. אני עכשיו משתפת איתך פעולה בפנים גלויות, מול הנרטיב שלו על רומן ועוד כל מיני גרסאות. לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות, לא לי, לא ממנו"

פעיל השמאל אלדד יניב יצא להגנת חסון שחשפה את הפרשה המטרידה, "הרגתם את איילה חסון כשחשפה את חימי: כי אין לכם ערכים. ואין לכם אמת. והכל אצלכם זה כן-ביבי-לא-ביבי. אז מתברר שיש מתלוננת. והיא הודיעה למשטרה שהיא אול אין. בדיוק כמו שאיילה חשפה. למה אתם מרעילים את הגוף שלכם בשנאה? רק האמת. וכל האמת. תהיו איילה."

צפו בפרומו

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.