סותם פיות

בשידור חי: אהוד ברק מבקש להשתיק עיתונאית

תמונה – פייסבוק

"אני מבקש להשתיק את החברה" – ראש הממשלה לעשבר אהוד ברק השתתף בתוכנית 'אולפן שישי' בערוץ 12 וביקש מהעורך להשתיק את המיקרופון של העיתונאית דניאל רוט אבנרי שהעמידה אותו במקום על קריאתו למרי אזרחי.

העיתונאית דניאל רוט אבנרי

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן הגיבה, "אני מבקש להשתיק את החברה. פרייסלס. מזל שלא ביקש על הדרך מהמיידליע להכין לו איזה קפה בוץ טוב במקום לבזבז לו זמן מסך, יושבת זאתי בפאנל ומוציאה מהפה קולות שנשמעים כמו מילים, כאילו שבחורות מסוגה נכללות בקבוצת היצורים התבוניים. כמה רע מזג ולא נעים האיש המיוסר נצחית הזה. כמה אי נוחות הוא מעורר. אדם מבוגר מנסה להשפיל עיתונאית צעירה בפריים טיים של מדורת השבט. "להשתיק את החברה."

דיסטל הוסיפה, "פסססדר. אין אישה שלא מכירה את זה, את הקול המיזוגני הזה שמחפש איזו פרצה סודית למחילה של חוסר בטחון נשי. אין אישה שלא נאלצה להכיל את הפער בין האדנות המרגיזה לחוסר המודעות של המלעיג בלי להקיא בפה. דניאל רוט יכלה להתבלבל בקלות. הרי לשם הוא כיוון: להוציא אותה משיווי משקל. לערער אותה. אבל אז קרה המופלא מכל: במקום להתערער מול מופע האימים המביך של אהוד ברק- היא התפקסה. במקום לקפוא או להתבלבל או לשתוק – המיידלע בחרה לירות בקור רוח. רצה מלחמה? קיבל. כמה יפה היה לצפות בה קולעת. קור רוח אלגנטי של קילרית מול מטרה מנייר. אני צופה למיידלע הזאת קריירה מפוארת. אחלה דניאל רוט שבעולם."

צפו בקטע

34 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.