ישראל 2023

אשה השפילה סרן במילואים: "למה אתה חובש כיפה?"

תמונה – ינון מגל

"לך לצבא, למה אתה עם פיאות ושטריימל?" – ישראל הירש, סרן במילואים ביחידה קרבית בצה"ל, הותקף הבוקר במילים קשות מאוד כשנסע באוטובוס בהוד השרון.

בתיעוד שפורסם נראה החרדי מגיב לאשה ששאלה אותו בצעקות למה הוא לא עושה צבא, "למה את יוצאת מנקודת הנחה שלא עשיתי צבא? כי אני לובש כיפה? וחולצה לבנה? אז זה פשוט לא מקובל שאת ככה שופטת אנשים. אז אני עשיתי צבא ואני מאמין שיותר ממך. העובדה שאת שופטת אותי ככה מול כל האוטובוס בגלל שאני חובש כיפה זה ממש לא בסדר".

האשה המשיכה ותקפה, "למה אתה לובש כיפה? למה כל השטריימל האלה".

הירש המשיך וזעק מדם ליבו, "אני גר פה בהוד השרון וזכותי לנסוע באוטובוס פה, ולא יאומן שכל פעם שאני עולה פה בהוד השרון העיר שאני גר אני צריך לקבל כאלה קריאות. אני סרן במילואים באחת הסיירות הכי טובות בצה"ל".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הזמין את הירש לכנסת, "יונתן הירש, עם ישראל מוקיר אותך, מחבק אותך ואוהב אותך. האנטישמיות שחווית אין לה מקום באף מדינה בעולם, קל וחומר בבית הלאומי של העם היהודי, מדינת ישראל. יש לי הזכות להזמין אותך להיות אורח הכבוד שלי בכנסת, יחד עם המשפחה או מי שתרצה, ואני מקווה שתענה להזמנה."

איש התקשורת נועם פתחי הגיב, "מפחיד שאוטובוס שלם לא מתערב לטובת הקצין החרדי. מפחיד שהוא מספר על "כל פעם שאני נוסע באוטובוס בהוד השרון" מפחיד לחשוב כמה לא עונים כשהם מותקפים. מפחיד לאן הגיע מפעל ההסתה של לפיד וליברמן בשם הלוזרים של הדמוקרטיה."

צפו בתיעוד המכוער

147 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.