מחריד

חשד מזעזע: מאבטח סיפק סמים לקטינים וקטינות ואנס אותם

תמונה – דוברות המשטרה
המשטרה חקרה בשבועות האחרונים פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב לוד, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק להן - צפו בוידאו

הותר לפרסום: במסגרת חקירה סמויה שנוהלה בשבועות האחרונים בתחנת משטרת קרית גת שבמרחב לכיש, עלה חשד לאספקת סמים ואלכוהול נגד חשוד, תוך ביצוע עבירות מין בקטינים וקטינות, באזור העיר קרית גת.

ראשיתה של הפרשייה, במידע שהתקבל במשטרה, והוביל להפעלת סוכנים סמויים נגד החשוד בן 38, תושב העיר לוד, שעבד כשומר באתר בניה בעיר קרית גת, ונעצר לאחר מספר עסקאות סחר בסמים מסוכנים שביצע עם סוכני המשטרה.

עם התקדמות החקירה, נחשפו לכאורה התכתבויות בין החשוד לקטין וקטינות כבני 14-16, שחיזקו את החשד ואת דפוס פעולתו של החשוד, שנהג לפי החשד באמצעות קטין אליו חבר, לאתר קטינות נוספות, להזמין אותן למבנה בו לן באתר הבניה, שם סיפק להן סמים מסוכנים מסוג 'קריסטל' ואלכוהול, ובזמן שהן תחת השפעת סמים, נהג לפי החשד לבצע בהן עבירות מין חמורות מסוג אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים.

במקביל, הצליחו החוקרים לאתר את זהותן של 6 קטינות, שגוללו בפניהם את העבירות שביצע בהן החשוד לאורך החודשים האחרונים. עם סיום פעולות החקירה וגיבוש התשתית הראייתית נגד החשוד, הוגשה אתמול הצהרת תובע של הפרקליטות בבימ"ש השלום באשקלון, ומעצרו הוארך.

העיתונאי והמגיש חיים אתגר הגיב בזעם: "פעם כותרת כזו הייתה מזעזעת את המדינה. אנשים בעבר לא היו מאמינים שדבר כזה יכול להתרחש כאן. היום זה עוד סיפור מחריד שהפך למציאות יום יומית בישראל. בכל שבוע מתדרדרים עוד שלב. אין ענישה, אין מורא מהחוק ואנחנו משלמים את המחיר. אונסים, דורסים ורוצחים. המערב הפרוע, עד מתי?".

11 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.