חשש מהסלמה

הדרוזים זועמים: השר בן גביר הורה להמשיך בעבודות

תמונה – לשכה

אחרי שראש הממשלה נתניהו נפגש עם מנהיג העדה הזרוזית וסיכמו להקפיא את העבודות להקמת טריבונות הרוח בגולן, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הורה למפכ"ל שבתאי להמשיך בעבודות.

בהודעה שפרסם הסביר בן גביר, "אני אוהב את החברה הדרוזית וסבור שכמו שיש לנו ברית דמים יש לנו גם ברית אחים. אני הנחיתי את המשטרה להוציא לפועל את מבצע "רוחות הגולן" לאחר שנדחה פעם אחר פעם בגלל איומים של קומץ אנשים שיזרקו בקבוקי תבערה ואבנים"

בן גביר הוסיף , "למדינת ישראל אסור להיכנע, מדובר בחברה פרטית שקנתה אדמות כדת וכדין, והולכת לעשות שם טורבינות, חשמל ירוק שיעשה הרבה טוב למשק הישראלי. לא יכול להיות שמדינת ישראל לא תוכל להוציא לפועל את המבצע ולאפשר לחברה פרטית את זכות הקניין שלה, משילות חייבת להיות גם בדרום, גם בצפון וגם ברמת הגולן."


מפיגנים דרוזים תוקפים תחנת משטרה

עיתונאי 'הארץ' ג'וש בריינר תקף וציטט בכירים במשטרה, "התבטאויות חסרות תקדים של בכירים במערכת הביטחון נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על רקע הקמת הטורבינות בגולן: "גורר את המדינה למלחמה נגד הדרוזים. פועל באפס שיקול דעת, הוא מכניס את כולם לאירוע מטורף שעלול להיגמר בשפיכות דמים בגללו".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.