איפה המשטרה?

"אני ארצח אותו": בעל עסק קיבל איומים ובקבוק בנזין

תמונה – מצלמות אבטחה

טרור הפרוטקשן: בעל עסק מצפת שיצא לסוף שבוע עם צוות העובדים לאילת, חושף תיעוד דרמטי מהאיומים שהשאירו עבריינים הדורשים דמי חסות.

בתיעוד ממצלמות האבטחה, נראים רעולי פנים חמושים באקדח נכנסים לחצר העסק, משאירים בקבוק דלק וארבעה כדורי אקדח על הרכב שחנה בעסק.

בעל העסק לא נבהל והשיב מלחמה בסרטון שפרסם ברשתות החברתית, "זאת המתנה שחיכתה לי. אתמול בלילה הגעתי לעסק אחרי שהיינו באילת, הגעתי לעבוד ואני מגלה שעל האוטו שלי יש סימנים של צבע. שתי רעולי פנים נכנסו קפצו, שמו לי על האוטו ארבע קליעים, בקבוק בנזין וריססו את האוטו באיקסים".

"אחד מהם לקח אקדח ודרך אותו והלך בתוך השטח שלי כאילו זה הבית שלו", סיפר בעל העסק והוסיף איום לעבריינים: "זה לא הבית שלך גבר, זה הבית שלי. ומי שמתקרב לבית שלי אני ישן פה בלילה, אתה מסכן את שלומי, ומי שמסכן את שלומי אני ארצח אותו".

צפו עד הסוף

114 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.