דרמה במשפט נתניהו

השופטים לפרקליטות: תבטלו את אישום השוחד

תמונה – דוברות הכנסת

השופטים במשפט נתניהו מפרסמים פרטים נוספים על השיחה שהתקיימה עם פרקליטות המדינה בנוגע לתיק 4000 בה מואשם ראש הממשלה נתניהו בלקיחת שוחד מאיש העסקים מילצ'ן.

במכתב שפורסם כתבו השופטים, "בהמשך להחלטתנו מיום 26.6.2013, להלן עיקרי הישיבה הקצרה שהתקיימה ביום 20.6.2023 בלשכת ראשת המותב. לצדדים נמסרה, בפתח הדברים, עמדת המותב, לפיה קיימים קשיים ביום עבירת השוחד שבאישום הראשון בכתב האישום. על רקע קשיים אלה, הוצע כי המדינה תשקול לחזור בה מעבירת השוחד באישום זה. עניין זה היה הסיבה היחידה לדיון הצדדים לישיבה. בישיבה הוטעם כי הדברים נאמרים בזהירות המתחייבת. קיום הישיבה בלשכת ראשת המותב נבע מרגישותו של העניין."

עוד נכתב, "איש מן הנוכחים לא הביע הסתייגות כלשהי מקיום הישיבה בדרך זו ואיש לא ביקש רישום פרוטוקול. נציין, כי המדינה מסרה את עמדתה כי היא רואה את הדברים באופן שונה, כי תעביר את הדברים לממונים עליה, כי בשלב זה הוצגה לבית המשפט תמונה חלקית בלבד. אגב דברים אלה ובשוליהם, התקוע ברכסים המשפט (לטובת העניין והמדינה). הדברים נאמרו ללא קשר לאופן סיום המשפט וללא קשר לתוצאת המשפט".

11 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.