מה דעתכם?

איילה חסון מגיבה למתקפה: "פשוט המומה"

תמונה – כאן 11

מתקפה תקשורתית על שופטי ישראל: מגישת הטלוויזיה והעיתונאית איילה חסון, מתייחסת למתקפהשל בכירי העיתונאים השמאלנים על השופטים במשפט נתניהו, לאחר שהודיעו בשבוע שעבר לאנשי הפרקליטות כי עליהם לבטל את סעיף השוחד בתיק 4000.

נתניהו חיות לע"מ מרק ניימן
נתניהו וחיות (צילום מרק ניימן לע"מ)

בציוץ שפרסמה כתבה חסון: "אני, כמו רבים, המומה מהמתקפה על שופטי נתניהו. חלק ניכר מהשיח נגד הרפורמה המשפטית, היה על החשיבות הגדולה של שמירת עצמאות השופטים. מה קרה? זה לא פשוט להתמודד מול כוחות כאלה".

בראיון לעיתונאים עמית סגל ובן כספית תקף פרקליט המדינה לשעבר משה לדור את השופטים, "מדובר בתקלה חסרת תקדים, חמורה ביותר, ממש פיגוע", תקף לדור והוסיף, "זה אכן נדיר ביותר ותקלה חמורה ביותר, אולי החמורה ביותר שפגשתי בבית המשפט".

לדור הוסיף, "שלושה שופטים שדנים בתיק הכי חשוב שנוהל אי פעם במדינה, שטובי המומחים, ותיקי המערכת בראשות היועץ הממשלתי לממשלה, כל בכירי המערכת בפרקליטות ובייעוץ, ובכירי החוקרים, יושבים שלוש שנים כדי לגבש תיק מקל לרבות בתחום השוחד. הם מגבשים את התיק הזה ואז זה מגיע לבית המשפט. השופטים עדיין לא שמעו חלק מהעדים. השופטים לא יכולים לגבש איזושהי הערכה או המלצה – הם לא שמעו שום טיעון ולא ביקשו תגובה".

עמית סגל הגיב למתקפה: אם דודי אמסלם היה אומר על שופטים את מה שאמר הערב פרקליט המדינה לשעבר על שופטי נתניהו, כבר היינו שומעים גינוי מנשיאת העליון.

https://www.facebook.com/watch/?ref=search&v=819326982469794&external_log_id=d43bfd4e-22b4-4756-bd89-291633ca46c2&q=%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%A8

12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.