כסף קל

הגזימו: הורים ל-12 ילדים נתפסו עם אלפי פקטים

תמונה – דוברות המשטרה

בני זוג מבלגיה, יהודה ויהודית וייס, עברו בשבוע שעבר במסלול הירוק בנתב"ג, והתבקשו ע"י בודק המכס להעביר את מזוודותיהם במכשיר השיקוף. אז התברר כי ברשותם 868 פקטים של סיגריות תוצרת חוץ ו-1,430 יחידות טבק לחימום, בשווי של כ-400,000 שקלים. סך המסים עליהם הוא כ-250,000 שקלים.

מבקשת המעצר והשחרור בערובה שהוגשה ע"י יחידת הסמים של מכס נתב"ג עולה כי המזוודות של החשודים היו ללא תגי זיהוי, שאמורים להיות מוצמדים למזוודות, לפי החשד במטרה להטעות את עובדי המכס. עוד מצוין בבקשה כי תופעת הברחת הסיגריות נמצאת במגמת עלייה בשנים האחרונות.

בית משפט השלום בראשון לציון קיבל (29.6.23) את הסכמות הצדדים לגבי תנאי השחרור בערובה, בכלל זה התחייבות עצמית בסך 50,000 עבור כל אחד מהם, ערבות צד ג' בסך 50,000 ₪ והפקדת 20,000 ₪ עבור כל אחד מהחשודים. לגבי איסור יציאה מהארץ ולאחר שב"כ החשודים טען שמדובר בתושבי חוץ, המגיעים ארצה פעם או פעמיים בחודש לביקור קרובי משפחה והם מטפלים ב-12 ילדים והחשודה בהריון, קבע כב' השופט גיל גבאי על עיכוב יציאה מהארץ עד ליום ראשון.

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.