צפו עד הסוף

הסרטון שהרתיח את טיבי: "נשקים שלופים מול נשים וילדים"

תמונה – ערוץ הכנסת

"תהליכים" – ח"כ אחמד טיבי זועם ומפרסם תיעוד ממעצר מחבל מבוקש בביתו לעיני משפחתו במהלך המבצע למלחמה בטרוריסטים בעיר ג'נין.

בציוץ שפרסם תקף טיבי, "בית וגן": נשקים שלופים מול נשים וילדים עם ידיים למעלה בבית שאין לו גן . תהליכים".

טיבי הוסיף ותקף את מפגיני קפלן, "מי שמתנגד לדיקטטורה בתל אביב – לא יכול לתמוך בדיקטטורה בג'נין ובשטחים בכבושים, זו צביעות וזה מוסר כפול וזה בדיוק היישום והתרגום של העליונות היהודית".

על הפיגוע הקשה בתל אביב הגיב טיבי: "ח"כ אחמד טיבי תקף: "הכיבוש אחראי לכל החיכוכים האלה, הוא אחראי לתגובה הפלסטינית לכיבוש – הכיבוש יוצר חיכוך, אלימות נגד ושפיכות דמים".

ח"כ עופר כסיף תקף: "עוד מתקפה רצחנית למען מתנחבלי הגדה ועוזריהם. מה עושים ערב מחאה בנתב"ג? מכים בפלסטינים! זה משהו שודאי יזכה לתמיכה באופוזיציה. לא אצלנו, אופוזיציית השמאל העקבית! כי מי שפולש לערים כבושות הוא הפושע והטרוריסט! מי שנלחם מול הפולש למען שחרורו – הוא לוחם חופש."

11 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.