האזינו ושתפו

מצמרר: הלוחם י' נפרד מהלוחם דוד יהודה יצחק ז"ל

תמונה – כאן 11

הכאב של כולנו: י', לוחם ביחידת אגוז, חברו הטוב של רס"ל דוד יהודה יצחק ז"ל, בן 23 תושב היישוב בית אל שנהרג הלילה בחילופי אש עם מחבלים בג'נין, ספד לו בדמעות בראיון לרשת ב' וחשף את השיחה האחרונה ביניהם: "שמענו בקשר שלוחם נהרג".

האזינו לראיון המצמרר


העיתונאית סיון רהב מאיר שיתפה, "אליהו כהן מבית אל כתב לי: הבוקר פורסמו פרטיו של דוד יהודה יצחק, ההרוג היחיד במבצע בג'נין, לוחם באגוז. דוד התנדב במועדונית נח"ל אצלנו ביישוב. נח"ל – נותנים חיוך לילד. והוא אכן נתן חיוך. הרבה חיוכים. הוא היה החונך של בננו המיוחד יהונדב במשך שנים"

"היום בערב תתקיים מסיבת בר המצווה של יהונדב… לפני שנה בדיוק יהונדב חגג יום הולדת 12. לצד התמונה הרשמית של דוד שפורסמה, אנחנו מבקשים לפרסם את התמונה הזו: דוד יהודה משמח את בננו ביום הולדתו ה-12, בקייטנת נח"ל בצפון, בשיתוף חייליו בסיירת אגוז. הרבה זכרונות מציפים הבוקר. הנה עוד אחד: במשך כמה שנים, גם כשכבר שירת בצבא ולא היה רשמית מדריך בנח"ל, דוד ואחיו התנדבו לקחת את יהונדב איתם ביום כיפור בצהריים, כדי להקל עלינו את הצום".

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.