צפו עד הסוף

בכנסת ישראל: איימן עודה תמך בג'נין ועורר מהומה

תמונה – ערוץ כנסת

תומך בטרור הפלסטיני: בנאומו במליאת הכנסת, הביע ח"כ איימן עודה תמיכה באנשי ג'נין ועורר את זעמם של חברי הכנסת שדרשו לסלקו מהמליאה, "יחי מחנה הפליטים ג'נין, יחי המאבק הצודק של העם הפלסטיני".

ח"כ מירב מיכאלי הגיבה בזעם, "סגן יו"ר הכנסת, המלח המפליג ח"כ ניסים ואטורי, מחליט על דעת עצמו להוציא את ח"כ איימן עודה מהמליאה רק כי לא מצא חן בעיניו מה שח"כ עודה אמר. וכשהיועצת המשפטית של הכנסת ניגשת כדי להבהיר לו שאין לו סמכות כזו, הוא אומר לה "רדי מהדוכן" – אין גורמי מקצוע, אין פקידות. רק רמיסה מתמשכת של האופוזיציה ודריסה נוספת של הדמוקרטיה. זאת תחושת בעלות הבית וזאת גסות הרוח והאלימות שבאה יחד עם ההפיכה המשטרית."

פעיל השלום יוסף חדאד תקף, "כשבזמן הלוויה של לוחם צה"ל יש חבר כנסת שאומר על במת הכנסת "יחי מחנה הפליטים ג'נין, העם הפלסטיני ימשיך להיאבק". לא צריך להעיף אותו מהמליאה- צריך להעיף את איימן עודה מהכנסת אחת ולתמיד!!! כמה עוד נהיה מוכנים שתומכי טרור ירקו לנו בפרצוף ויבזו אותנו?! בושה וחרפה!!!"

צפו במהומה

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.