מזעזע

בשידור חי בטיקטוק: 8 ערבים השפילו נכה ונעצרו

תמונה – משטרת ישראל

המשטרה עצרה לפנות בוקר 8 חשודים ממזרח ירושלים, בחשד שהשפילו אדם תשוש נפש בחצר בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ואילצו אותו לאכול צואה של כלב תוך כדי שידור חי ברשת "טיקטוק".

דוברות המשטרה

בפעילות מהירה של שוטרי מרכז השליטה מיד עם קבלת הדיווח, ושוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, אותרו 8 החשודים במעשה בבית החולים הדסה עין כרם והם נעצרו על ידי השוטרים לחקירה.

מבדיקה ראשונית עלה כי הקורבן שהה במקום לצורך טיפול רפואי ואילו החשודים, צעירים תושבי צור באהר שבמזרח ירושלים, הגיעו לבקר את חברם המאושפז על פי החשד בעקבות פציעתו במהלך הפרות הסדר הנקודתיות שהתרחשו במזרח העיר לפני מספר ימים.

החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה מוריה. במהלך היום ובהתאם לממצאי החקירה הבוקר, יובאו מי מהם בפני בימ"ש לדיון בעניינם.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות לשמירת ביטחונו של כל אדם, לרבות ניטור עבירות ברשתות החברתיות הקשורות בכך, איתורם ומעצרם של חשודים וחקירתם בהתאם.

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.