מכה לביג

מצפצף על ביג: רמי לוי יפתח למרות השביתה

תמונה – ארכיון כאן 11

לא מערבים פוליטיקה: למרות האיום שפרסמה רשת הקניונים 'ביג' על שביתה ביום שלישי אם החוק לצמצום עילת הסבירות יעבור, איש העסקים רמי לוי הודיע כי החנויות במתחמי ביג יהיו פתוחים לציבור.

הבוקר הודיעה קבוצת 'ביג', שבמידה והחוק לביטול עילת הסבירות במתכונתו הנוכחית יאושר בקריאה ראשונה ביום שני בכנסת הם ישביתו את הסניפים, "נראה במהלך צעד חמור בדרך לשחיתות שלטונית בלתי חוקית בעליל, וצעד נוסף בדרך לדיקטטורה".

איש העסקים רמי לוי הודיע בתגובה, "רשת רמי לוי לא מערבת דעות פוליטיות עם עסקים. אנחנו משרתים ללא הבדל דת, גזע, מין ודעות. הרשת הינה חברה ציבורית המחוייבת לפעול בצורה אמינה לכל משקיעה ולקוחותיה. נתראה בסניפים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב, "גם אני מחרים את קבוצת ביג עד שיחזרו בהם ויתנצלו. בעלי עסקים שמתערבים פוליטית ומחרימים חצי עם ראויים לגינוי מכל גווני הקשת הפוליטית. חוק לביטול עילת הסבירות יעלה מחר להצבעה למרות כל אותם אלו הפועלים בבריונות."

44 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.