זעם בכבישים

הרשת זועמת: "אחותי. אוטיזם 100%. נכות 100%"

תמונה – מצלמות אבטחה

סערה ברשת: עשרות דיווחים על מטופלים וקשישים שנתקעו בדרכם לבתי חולים בעקבות חסימות הכבישים ברחבי הארץ על ידי מפגינים נגד הרפורמה המשפטית.

כתב ערוץ 13 מאיר מרציאנו דיווח, "ניידת טיפול נמרץ של מד"א הוזעקה בשעה האחרונה למודיעין, לטיפול חירום באדם עם קוצר נשימה ולקח להם כחצי שעה להגיע אליו, בנסיעה שאמורה לקחת עשר דקות. זמן הפינוי לבית החולים מתארך גם כן. בארגוני ההצלה מבקשים מהמוחים לאפשר לרכבי החירום לעבור ללא בעיה וללא דיחוי בצירים".

מגיש גלי צה"ל יש שנרב צייץ, "קרוב משפחה שלי (בן קרוב ל80) יצא לפני שעתיים מאזור השרון לטיפול כימותרפי בבית חולים בירושלים. הטיפול נקבע ל10:00 והוא תקוע בכביש הרחק משם"

העיתונאי ישי רבינא צייץ בזעם, "אחותי. אוטיזם 100%. נכות 100%. בדרך מהמוסד בבית שמש למקום הלימודים במודיעין עילית. נמצאת בפקק שלא נגמר ב-443. צורחת, משתוללת ברכב, הסבלנות שלה נגמרה. שאיש מכם לא יתנסה בסבל של אנשים עם נפש כלואה ומשפחתם הקרובה. המשפחה סובלת, הנוסעים, הנהג. העיקר שהאנרכיסטים חוגגים".

ראשי מחאת 'כוח קפלן' בתגובה לדברי השר קיש שהגדיר את ההפגנות כ״טרור״: מי שמגדיר את ההפגנות הדמוקרטיות והלא אלימות כטרור כנראה מנסה להביא לרצח של המפגינים. זהי הסתה מיידית ומוחשית לרצח המפגינים, קוראים ליועמשית להורות על חקירה מיידית של השר המסוכן קיש.

ממד"א נמסר, "החל משעות הבוקר המוקדמות פועלים במד"א בהערכות מיוחדת והכוחות תוגברו באמבולנסים ניידות טיפול נמרץ ובאופנועי ורכבי חרום של מד"א, על אף זאת נרשמים עיכובים משמעותיים בתנועת האמבולנסים שבדרכם למקרי חרום ובצירים המובילים לביה"ח. במד"א מבקשים לאפשר תנועה חופשית לאמבולנסים בנסיעת חרום."

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.