ימין נגד שמאל

השר תוקף: "נקודת שפל בקריירה העלובה של סוחר הקנאביס"

תמונה – ישראל חופשית

שר התפוצות עמיחי שיקלי תוקף בחריפות את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ומכנה אותו 'סוחר קנאביס'.

בתגובה לחסימות הכבישים תקף שיקלי, "תבוסה מוחלטת של האנרכיסטים. ממחאה אותנטית רחבה לארגון פשיעה מאורגן וממומן המחבל בסדר הציבורי ומסכן חיי אדם. עוד נקודת שפל בקריירה העלובה של סוחר הקנאביס אהוד ברק."

בציוץ שפרסם הבוקר זעק ברק, "הפור נפל. אנחנו 6 שעות מדיקטטורה ברגע שהם ירצו. רק המחאה תעצור אותם! מי שאומרים לנו: זה ירוכך! חכו לקריאה שלישית! לוקים ב׳תסמונת ויימאר׳. שעה אחרי קריאה שלישית כבר לא תוכלו לפעול! לא נקבל שקט מזויף או פשרה רקובה. זהו מאבק חיינו, על הבית ועל כל מה שיקר לנו! אנחנו ניאבק ואנחנו ננצח".

מובילי כוח קפלן בתגובה לדברי השר קיש שהגדיר את ההפגנות כ״טרור״: ״מי שמגדיר את ההפגנות הדמוקרטיות והלא אלימות כטרור כנראה מנסה להביא לרצח של המפגינים. זוהי הסתה מיידית ומוחשית לרצח המפגינים, קוראים ליועמ״שית להורות על חקירה מיידית של השר המסוכן קיש.״

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.