מה דעתכם?

ספין? השר בן גביר ביטל הופעה של כוכב 'פאודה'

תמונה – טיקטוק

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ביטל את השתתפותו של השחקן הפופולרי הישאם סלימאן מהסדרה 'פאודה', בכנס רשויות של החברה הערבית בצפון. השחקן טוען בתגובה: אני הודעתי מיוזמתי על ביטול השתתפותי כששמעתי שבן גביר משתתף. .

צילום מסך: yes

על פי הדיווח, השר בן גביר ביטל את השתתפותו של הישאם בטענה כי התבטאויותיו נותנות לגיטימציה לפגיעה בחיילי צה"ל.

"מי שנותן לגיטימציה לפגיעה בחיילי צה"ל ואינו נאמן למדינת ישראל, לא יכול בשום אופן לקבל תשלום ממדינת ישראל ולהופיע באירועים של המשרד לביטחון לאומי. לא במשמרת שלי", הסביר השר בן גביר את החלטתו.

בראיון לעיתון "ידיעות אחרונות" בשנת 2015, הגן סלימאן על זכותם של מחבלים לפגוע בחיילים ועורר סערה: "זכותם להילחם ולהתנגד לכיבוש. אני לא מקבל את הדרך שלהם, ולא רואה אותה כגבורה, אבל זכותם להילחם. אני שוחר שלום ולא מצדיק פגיעה באזרחים. אבל חייל שנמצא בגדה ומישהו פוגע בו – אני לא חושב שזה פיגוע. אם הוא בגדה ונלחם בפלסטינים ומתעלל בהם – הוא מממש את הכיבוש. הוא לא צריך להיות שם".

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.