אלימות נגד שוטרים

תיעוד דרמטי: צלם תקשורת תקף שוטר וחטף

תמונה – דוברות המשטרה

יום השיבוש: בהמשך לפרסומים על מעצר צלם תקשורת בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית בתל אביב, המשטרה מפרסמת תיעוד בו נראה צלם עיתונות תוקף באגרוף שוטר שלא נשאר חייב.

השוטר שהותקף – דוברות המשטרה

בתיעוד וידאו שפרסמה המשטרה, נראה הצלם תוקף באגרוף את השוטר שהחזיר לו באגרוף ובעיטה ומיד נעצר על ידי השוטרים לחקירה.

ראש האופוזיציה לפיד קרא הבוקר למשטרה לנהוג באיפוק, "קורא למפכ״ל המשטרה, למפקדי המחוזות ולכל השוטרים הפרוסים בשטח: המפגינים הם אוהבי ישראל ושומרי חוק והם נמצאים שם מתוך נאמנות ודאגה למדינה. שמרו עליהם, תנו להם לממש את זכותם הדמוקרטית, בואו נעבור את היום הזה יחד בשלום."

מהמשטרה נמסר, "המשטרה מבינה את חשיבות עבודתם של העיתונאים והצלמים בשטח, אך אנו מבקשים לגלות אחריות ולא להפריע לעבודת השוטרים. אנו מנחים את השוטרים לגלות איפוק, סבלנות והכלה כל עוד אין הפרה בוטה של הסדר הציבורי ופגיעה בשוטרים. גם עיתונאים וצלמים מתבקשים להישמע להוראות השוטרים בהתאם.

כתב 'ערוץ 14' איתי שליו הותקף על ידי המון זועם בהפגנות בתל אביב. ציוד בשווי אלפי שקלים נגנב.

13 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.