מזעזע

חשד לרצח: אב ירה בבנו המאומץ סמוך לביתם

תמונה – אילוסטרציה pixpay

דיווח: גבר כבן 20, מתמודד נפש, אותר ללא סימני חיים לאחר שנורה למוות על ידי אביו החורג סמוך לביתם במודיעין מכבים. האב התקשר למשטרה ואמר שרצח את בנו החורג במהלך עימות ביניהם. הוא נעצר לחקירה.

כוחות מד"א שהגיעו למקום מצאו הגבר כשהוא ללא סימני חיים נאלצו כאמור לקבוע את מותו.

הפראמדיקים מישל רשקובסקי וסער שי סיפרו: "הפצוע שכב בשטח הפתוח בסמוך לבנייני המגורים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות בגופו. הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותו."

בתוך כך, שוטרים שהגיעו למקום עצרו לחקירה את האב החורג בחשד למעורבות, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה.

סנ"צ לינור לוי, מפקדת משטרת מודיעין אמרה: "הצעיר מתמודד נפש שאומץ על ידי המשפחה בגיל 14. לפני כשש שנים הוא החל טיפול במוסד. הוא יצא ממרכז רפואי שבו הוא מטופל באזור ירושלים והגיע היום הביתה לסוף שבוע במכבים, ועם חזרתו התפתח ויכוח בינו לבין האב שהתקשר למשטרה והודיע שירה בבנו".

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.