מה דעתכם?

דני קושמרו מתפוצץ על אמסלם: "אתה לא מתבייש?"

תמונה – ערוץ 12
השר דודי אמסלם מגיב למתקפה של מגיש 'אולפן שישי' דני קושמרו שיצא להגנת הטייס שנפגע בהפגנה - צפו

מגיש 'אולפן שישי' דני קושמרו תקף בזעם את השר דודי אמסלם שכינה טייס קרב שנפצע בהפגנה "צפונבון". גם המגישה אופירה אסייג תקפה את אמסלם והצדיעה בשידור חי לטייס קרב לשעבר שהודיע כי יפסיק לשרת במילואים אם החקיקה תעבור.

צילום: עדינה ולדמן

במונולוג זועם תקף קושמרו, "מילה שלי על האמירה המגעילה שלך אדוני השר אמסלם. אמירה מגעילה על לוחם בצה"ל טייס קרב אודי אורי שכמעט איבד את העין שלו, לקרוא לו צפונבון שקיבל שריטה בעין, אתה לא מתבייש? כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?", זעם קושמרו.

השר אמסלם הגיב לקושמרו, "מר חלוץ ומר קושמרו היקרים, סתם לידיעתכם, עשיתי מגיל 18 בסדיר ועד גיל 40 במילואים שרות כמפקד טנק בכל הגזרות- מסיני ועד לבנון. השתתפתי ברוב המבצעים וביצעתי 35 ימי מילואים בט"ש ועוד 14 ימי אימונים בכל שנה, והטנקים בזמננו לא היו ממוזגים וה"מאמות" לא הכינו לנו חביתות ירק במועדון היוקרתי, אכלנו בעיקר לוף וגולש בקופסאות שימורים. אנא מכם, כדאי לעדכן את דף המסרים…"

טייס הקרב לשעבר שי קלך חשף את הטייס שקיבל הצדעה מאופירה אסייג בשידור חי, "ראיתי את חברי לקורס ערן שוורץ בוכה אצל אופירה וברקוביץ, שאם החקיקה תמשך הוא לא יוכל להמשיך לשרת במילואים. בניגוד לאיך שהציגו אותו – ערן שוורץ הוא לא טייס קרב אלא טייס תובלה. ובנוסף, הוא לא טס כבר למעלה מעשור, כך שלא הבנתי מה הוא מאיים שלא ישרת".

קלך הוסיף, "מתנהלת כאן מלחמה פסיכולוגית של התקשורת הכוללת המצאות מכתבי סרבנות וסחיטת רגשות. אין שאלות, אין ביקורת, רק הדהוד פייקים. אסור לציבור ולנבחריו להיכנע למניפולציות".

41 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.