ללא משטרה

צפו: מאות מפגינים מסתערים על בית הדין הרבני

תמונה – בית הדין הרבני

מאות מפגינים נגד החקיקה המשפטית הסתערו והשתלטו על הכניסה לבית הדין הרבני בתל אביב. מפגין איים לטענתו בצחוק כי עליו מטען חבלה נעצר.

נשיא בית הדין הגדול הגר"ד לאו הגיב בחריפות: "מוחה נמרצות כנגד התנהגות חסרת תקדים וחסרת אחריות של קומץ קטן אשר מונע מדיינים להגיע אל בית הדין  וכן מונע מציבור באי בתי הדין וילדיהם אשר עניינם אמור לידון היום בפני בית הדין לקבל את יומם.  זו אנרכיה אשר מתבצעת באופן בלתי חוקי ולא דמוקרטי. דייני בית הדין לא ירתעו וימשיכו לעשות מלאכתם נאמנה למען אזרחי מדינת ישראל. אני פונה לרשויות אכיפת החוק בישראל ודורש לטפל במעשים אלו במלוא חומרת הדין."

במהלך מחאה מול בית הדין הרבני ברחוב דוד המלך בת"א עוכבה לחקירה מוחה שריססה כתובת על הקיר בחשד להשחתת פני מקרקעין. עד עתה נעצרו 19 מפגינים שהשתתפו במחאות והפרו את הסדר הציבורי.

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.