סכנה לביטחון ישראל

מפסיקים לשרת מהיום: 160 אנשי צוות אוויר בהודעה דרמטית

תמונה – ארכיון דובר צה"ל

טלטלה בצה"ל: בניסיון לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית, כ-150 אנשי צוות אוויר הודיעו למפקד חיל האוויר כי הם מפסיקים לשרת כבר מהיום.

מכתב הסרבנים

בעצומה נכתב, "אנחנו, החתומים מטה, 161 אנשי הלב המבצעי של מטה חיל האוויר מודיעים בזאת על הפסקה מיידית של התנדבותנו לשרות מילואים" .

"בסוף מרץ 2023 עבר בכנסת בקריאה ראשונה החוק 'לשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים'. ביום שלישי, 11 ביולי 2023, עבר בכנסת בקריאה ראשונה החוק 'לביטול עילת הסבירות'. אישורו הסופי של מי מחוקים אלה והכנסתו לספר החוקים של מדינת ישראל, הוא תהליך פורמלי וקצר, אבל כזה שישנה באופן דרמטי את מהותה ואת פניה של המדינה, והוא יהפוך אותה מדמוקרטיה, לדיקטטורה. אנו אומרים בזאת שאיננו מוכנים למלא את המשימות המוטלות עלינו, תחת משטר, בו יסודות הדמוקרטיה נרמסים אחד אחד ברגל גסה, ומתרחב הפתח דרכו ממשיכים ומצעידים את המדינה לעבר דיקטטורה מלאה. על כן, בלב כבד, אנחנו מודיעים בזאת על הפסקה מיידית של התנדבותנו לשרות מילואים".

ח"כ אלמוג כהן הגיב בחריפות: "כניעה לסרבנים שפלים ועלובים שמפקירים את ילדי שדרות ושלומי לחיזבאללה וחמאס, תוביל לאלפי סרבנים מצד תומכי הרפורמה אשר קולם נרמס תחת האלימות הברוטלית. לא נכנעים לפרוטקשן, נמשיך לחוקק בכל הכוח."

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.