בדרך לממשלה?

יש תנאי אחד: מנסור עבאס מוכן להצטרף לממשלה

תמונה – מפלגת רע"מ

השר בן גביר יודח? על רקע העלייה הדרמטית במקרי הרצח במגזר הערבי, יו״ר רע״מ מנסור עבאס מפתיע ומציב תנאי להצטרפות לממשלת נתניהו.

מנוס עבאס חותם עם לפיד ובנט

בראיון לרדיו נאס אמר עבאס, "מוכנים להצטרף לממשלת נתניהו עוד היום במידה ונקבל לידינו את תיק מיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית, אני מאתגר את נתניהו אם אכפת לו באמת מחיי האזרחים הערבים", כך דיווח העיתונאי ממוחמד מג'אדלה.

בנאום תקיף במליאת הכנסת פנה אמש השר אמסלם לח"כ עבאס, "אתם הבאים בתור. אתם לא מבינים את זה? הם משתמשים בכם. הם לא חושבים שהאסלם יותר נהור מהיהדות. הם בזים ליהדות וגם לאסלאם. הם משתמשים בכם עכשיו כדי שתהיו איתם. אתה יודע שכל הצד הזה רובו המוחלט מכבד את הדת, מכבד אתכם, מכבד כל בנאדם שמתפלל לאלוהים. אבל אתם מתחברים לאנשים אתאיסטים ברובם שרוצים לחוק את כל הנושא.. אין אלוהים. איך שאלו את אהרן ברק. אתה מאמין באלוהים? אמר לא".

9 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.