בעד או נגד?

השרה מירי רגב: "הסרבן הראשון צריך ללכת לכלא!"

תמונה – לשכת רגב

שרת התחבורה מירי רגב יוצאת במתקפה נגד הטייסים ואנשי מערך המילואים המאיימים שלא להמשיך ולשרת אם החקיקה המשפטית תימשך.

מכתב הסרבנים

בפוסט שפרסמה תקפה רגב, "בועת היחצנות והקמפיין המתוזמר. הרי זה ברור לכולם שיש מטה מאורגן, זה ברור לכולם ששום דבר לא קורה מאליו, אין פה שום דבר ספונטני. הפגיעה בציבור הרחב, הפגיעה בתשתיות התחבורה והשיבוש של נתב״ג ותנועת הרכבות".

רגב הוסיפה ותקפה, "הבריונות שהייתה אתמול ברכבת היא בניגוד לחוק ואני ממתינה לראות כמה יקבלו כתבי אישום, שהחוק מחייב. יש פה קמפיין מטורף וממומן במיליונים של השמאל, יש פה ניסיון הפיכה צבאי וניסיון לפגוע במדינה. עם כל הכבוד גם פריווילגים בצבא הם לא מעל החוק, הסרבן הראשון צריך ללכת לכלא! (ושימו לב שכל המאיימים – לאיזה יחידות הם שייכים, זאת ההסללה שקיימת בצה״ל ואותה חייבים לשנות)."

לסיום כתבה רגב, "מילת המפתח של מול הבריונים ופורעי החוק האלה היא גיוון. גיוון בתרבות, בחינוך, במל״ג, בצבא והמערכת המשפט! ואולי הכל לטובה, אולי ההסללה תסתיים והחד גוניות לילדים הנכונים של ההורים הנכונים מהמקומות הנכונים תסתיים בשיוויון וצדק לכלל אזרחי ישראל. ובא לציון גואל".

הפרשן הצבאי יוסי יהושוע: ״המכתב שפורסם אתמול יצא ממשרד יח״צ. צה״ל מכיר לפחות 91 מהחותמים, מתוך 161 אנשי ח״א שחתמו. הבוקר שוחחתי עם אחד מהם – הוא בדרכו למילואים יחד עם חבר נוסף שגם הוא חתם על המכתב שהכריז על הפסקה מיידית של התייצבות למילואים, חלקם סתם חתמו״.


.

9 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.