צפו בוידאו

מרדף דרמטי: גנב רכב נתפס עם ידיים למעלה

תמונה – דוברות המשטרה

חטיבת התביעות המשטרתית הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד נאשם, תושב היישוב לקייה בשנות ה-20 לחייו, שנתפס גונב כלי רכב מהמושב עין הבשור בניסיון להעבירו לשטחי הרשות הפלסטינית.

בהגיעם למושב פרצו לכלי רכב מסוג איסוזו תוך גרימת נזק לרכב, ולאחר שהצליחו להניע את הרכב עם מפתח מותאם ולשנות את מספרי לוחיות הזיהוי של הרכב, המשיך הנאשם בנסיעה בכביש 3253 לכיוון מעבר מיתר עם הרכב הגנוב.

במסגרת פעילות יזומה נגד עבירות הרכוש הפוגעות בביטחון האישי של התושבים, הצליחו לוחמי יחידת יואב בסיוע יחידת התצפיות של המחוז הדרומי- "מגדלור", להתחקות אחר מסלול נסיעתו של כלי הרכב, שנעצר מספר שעות לאחר הגניבה ולאחר מרדף רכוב ורגלי שבוצע אחריו.

החשוד נעצר ונחקר בתחנת אופקים של מרחב הנגב. מעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירת המשטרה הגישה ביום חמישי יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב כתב אישום הכולל בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

צפו במרדף

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.