צפו בוידאו

בקפלן: מאות אלפים בעד הרפורמה המשפטית

תמונה – רואים את הקולות

מתנגדים להפיכה צבאית: מאות אלפי בני אדם משתתפים בהפגנת הימין בעד הרפורמה המשפטית המתקיימת כעת בצומת קפלן בתל אביב.


ח"כ אביחי בוארון, מראשי יוזמת 'תקומה 2023' נאם ואמר, "אנחנו אמיצים, אנחנו נחושים, אנחנו מאמינים ואנחנו יוצאים הלילה יוצאים לדרך חדשה. לדרך של תיקון היסטורי. אנחנו יוצאים לדרך שבאה לתקן מהפכה משפטית שהתחילה לפני שלושים שנה על ידי אהרון ברק ובמהלך מתחוכם גנב את הכוח מהעם, ונתן אותו לחבורה של משפטניים. הלילה הזה אנחנו אומרים לא עוד. הלילה ישראל יוצאת לדרך של תיקון ואנחנו לא נעצור. אנחנו התחלנו בעילת הסבירות, ואנחנו ממשיכים לוועדה למינוי שופטים. אנחנו לא נחכה 18 חודשים, ועד המושב הבא נמשיך עם הוועדה למינוי שופטים. אז נמשיך עם חוק יסוד השפיטה כי יש כנסת בישראל ויש עם בישראל".

בוארון הוסיף, "לא ניתן לכם לגנוב את הדמוקרטיה. אנחנו לא מוכנים שקבוצת קצינים תהפוך את מדינת ישראל לרפובליקה של בננות. לא ניתן להם לסחוט אותנו באיומים, לא ניתן להם לדרוש פרוטקשין. אבל שלא יבלבלו אתכם, מדובר בבודדים."

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.