מה דעתכם?

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן לנתניהו: "לעצור עכשיו"

תמונה – ארכיון קובי גדעון לע"מ
ראש המוסד לשעבר יוסי כהן קורא לרה"מ נתניהו לעצור את החקיקה - נשיא המדינה לשעבר ריבלין השתתף בהפגנת השמאל בירושלים: "הגעתי כדי שנינצל מרגע רע שלא היה כמותו בתולדות המדינה" - צפו

תפס צד? ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן קורא לראש הממשלה נתניהו לעצור את החקיקה ולעבור להידברות.

מאות אלפי מפגיני ימין בקפלן

בראיון לחדשות 12 קרא כהן: "קורא לעצור את החקיקה, לחשוב, לדבר ואולי להצליח להגיע למסלול חדש, יחד! מקווה שחברי יבינו שאם לא אומר את עמדתי, מצב המדינה יתדרדר"

הפרשן הצבאי ‎יוסי יהושוע תקף את הסרבנים, "כשהאירוע הזה יסתיים זו תהיה בושה גדולה של כל החבורה הזו שדחפה לסרבנות או אי התייצבות – רוצים למחות? תמחו נגד ביבי, נגד לפיד, נגד מי שאתם רוצים. מי אתם שתשחקו בביטחון שלנו?", תקף יהושוע והוסיף, "‏כל מי שתמך בסרבנות או אי התייצבות יתחרט על כך. אגב חלקם כבר מתחרטים"

נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין קרא לראש הממשלה נתניהו לעצור את החקיקה, "יש לנו 24 שעות להציל את המדינה, יש רק אדם אחד שיכול לפתור את המצב אליו הגענו".

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.