צפו בתיעוד

תיעוד מסריח: לראשונה המשטרה מפזרת מפגיני שמאל

תמונה – זושא לוסטיג -איתמר כרמון – כל העולם

מהומות לאחר החקיקה בכנסת: המשטרה החלה בפיזור מאות מפגיני שמאל המפרים את הסדר וחוסמים כעת את כביש בגין בירושלים.

צילום: איתמר כרמון כל העולם
צילום: איתמר כרמון כל העולם

לאחר שמפרי הסדר במקום לא נשמעו להוראות השוטרים, החל שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר ובכוח סביר לפיזור המוחים ופתיחת הציר לתנועה.

באזור יש עומסי תנועה, וציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות ולהימנע מלהגיע לאזור.

שר המשפטים יריב לוין אמר לאחר שהחוק עבר, "עשינו היום צעד משמעותי במהלך ההיסטורי של תיקון מערכת המשפט. החזרנו לנבחרי הציבור את היכולת להחליט לפי המנדט שקיבלו מהעם.

אני רוצה להודות מכל הלב למיליוני אזרחיות ואזרחים, לכל מי שהגיע להפגנות, עמד על דעתו ברשתות החברתיות, שכנע במקום העבודה ובקרב המשפחה. בלעדיכם, בלי התמיכה האדירה הזו, לא היינו מגיעים לפריצת הדרך הזו.

העברנו היום חוק חשוב לטובת כלל אזרחי ישראל. אני מושיט יד לכולם, לתומכי הרפורמה ולמי שהתנגד לה – בואו ננצל את פגרת הכנסת ונגיע להסכמות ביחס לכלל מרכיבי הרפורמה. זו אחריות משותפת של כולנו"

10 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.