אלימות מפגינים

תיעוד: מפגינים ניפצו את השמשה והילדים פרצו בבכי

תמונה – ישי לפידות

אחרי החקיקה בכנסת: אלפי מפגיני שמאל זועמים וחוסמים כבישים בירושלים ותל אביב, במחאה על חקיקת חוק עילת צמצום הסבירות היום בכנסת.

בתיעוד מזעזע שפורסם ברשתות החברתיות, נראית נהגת רכב סופגת קללות ממפגינים, כשלפתע אחד המפגינים ניפץ את שמשת הרכב האחרית. הילדים פרצו בבכי.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד פנה מוקדם יותר הערב למפכ"ל המשטרה לרסן את המשטרה, "אני קורא למפכ״ל המשטרה ולשוטרי משטרת ישראל, נפל דבר היום. ליבם של הפטריוטים הישראלים נשבר. תזכרו שאלו האחים והאחיות שלכם. אוהבי ישראל שעולמם חרב עליהם. המחאה היא נשמתה של הדמוקרטיה אל תפגעו בה, אל תפגעו בהם."

מהמשטרה נמסר, משטרת ישראל פתחה בחקירת גרימת נזק לרכב במזיד, זאת בעקבות דיווח שהתקבל היום אחה״צ מאשה שהייתה עם ילדיה הקטנים באזור כביש בגין בירושלים בעת שהיה חסום לתנועה בעקבות הפרת הסדר במקום.

מחקירה ראשונית ועפ״י החשד, אחד מהמפגינים שצעדו על הכביש גרם במכוון נזק לשמשה האחורית ברכבה של האשה, לאחר שהכה עליה בחוזקה עם דגל שהיה בידו והיא התנפצה. המשטרה תפעל לאתר ולמצות את הדין עם החשוד במעשה.

צפו בתיעוד המזעזע

26 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.