חגיגה באופוזיציה

מרד בליכוד: חברי כנסת מציבים אולטימטום לנתניהו

תמונה – טוויטר

דרמה במפלגת הליכוד: חברי הכנסת יולי אדלשטיין ואלי דלל מציבים אולטימטום לראש הממשלה נתניהו ושר המשפטים יריב לוין על המשך החקיקה המשפטית.

מרד בליכוד נגד השר לוין ורה"מ נתניהו

בציוץ שפרסם ערב שבת הודיע ח"כ אלי דלל, "בשבוע זה ציינו את תשעה באב. שבוע של חשבון נפש. שבוע שעלינו ללמוד מלקחי העבר וחורבן הבית. בתקווה לאחות את השבר הנוראי בעם ישראל לנוכח האתגרים הרבים וכאשר טובת המדינה ואחדות העם לנגד עיניי, אני מודיע שאתן את ידי רק למהלכים אשר יושגו בהסכמה לאומית רחבה".

אדלשטיין וגלנט, תומכים בעצירת החקיקה (דוברות הכנסת)

בראיון לעמית סגל בפגוש את העיתונות, יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין העביר מסר חריף לנתניהו ולוין, ״נרדמנו בשמירה, לא מפחד להודות בטעות. הסיפור הזה שכל פעם שיש פשרה מישהו שם וטו בקואליציה ומאיים – נגמר. אז אני מודיע: מעכשיו מתאמים איתי מה עולה איך עולה, ואם לא? אז סימן שלא צריך את הקול שלי״.

מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל תקף, "מי זה ח"כ אלי דלל מהליכוד שהחליט שהוא רוצה לסיים את הקריירה הפוליטית שלו עוד לפני שהתחילה?". את אדלשטיין תקף מגל בחריפות, "יולי אדלשטיין הולך לתבהלה 12 כדי להודיע לביבי שיחפש אותו. עכשיו חסר רק שיכתוב טור לידיעות, ויגיע עם זמבורה לקפלן כדי לחסום את איילון עם רדמן, שקמה והאולטראס של הפועל. עוד אחד שעתידו הפוליטי מאחוריו"

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.