באיזה צד אתם?

מלחמת חרמות: "הם רוצים לסתום לנו ולכם את הפה"

תמונה – ארכיון כאן 11

אחרי ההחלטה הפתאומית של חברת 'שטראוס' להפסיק את כל הפרסום בערוץ 14 בעקבות דבריו של עו"ד ארי שמאי, מחאת ההייטק נגד החקיקה המשפטית קוראים לבנקים נוספים להפסיק את הפרסומים מה שיגרום לקריסה כלכלית של ערוץ הטלוויזיה של הימין היחיד בישראל.

המכתב שנשלח מחברת שטראוס לערוץ 14

בתגובה לחרם הפרסומי, פעילי ימין ועיתונאים בכירים בערוץ 14 פתחו במתקפה נגד אשת העסקים עפרה שטראוס וקראו לחרם על כל מוצרי חברת שטראוס.

המוקד נסגר מוקדם מהצפוי

עיתונאי וואלה דוד וורטהיימר דיווח, "מחאת ההייטק קוראת לבנק לאומי – המפרסם הגדול ביותר בענף הבנקאות בערוץ 14 – להפסיק לפרסם בערוץ. יש להבין: לאומי מפרסם בערוץ 14 פי 4 מהפועלים, והוא המפרסם השמיני בגודלו בערוץ. במידה ובבנק ירימו את הכפפה, מדובר במכה עצומה להכנסות הערוץ".

מגיש הפטריוטים ינון מגל פנה לציבור החרדי וכתב, "מבחינת עפרה שטראוס לפרסם בערוצי השנאה לחרדים זה בסדר. אחי החרדים, אנחנו היינו אתכם כשהם תקפו וביזו אתכם, היינו אתכם בחרם על אנג'ל, תהיו אתם עכשיו איתנו"

העיתונאי אראל סגל תקף, "עופרה שטראוס מפסיקה לפרסם בערוץ 14 וזאת למרות שהערוץ פעל מיד בעקבות האמירה של ארי שמאי. עופרה שטראוס פחות התרגשה מאמירות אנטישמיות של גלית גוטמן על הציבור החרדי. היא לא הפסיקה לפרסם בקשת. "חרדים מוצצי דם" פחות מפריע לשטראוס. זו מלחמה על חופש הביטוי והם רוצים לסתום לנו ולכם את הפה. מבינים?".

30 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.