אלפי ביטולים

ינון מגל מבטיח: "עפרה שטראוס הסתבכה עם האנשים הלא נכונים"

תמונה – ינון מגל הפטריוטים

שטראוס סופגת מהלומות בעקבות חרם של איש התקשורת ינון מגל נגדה אחרי שהקפיאה בפתאומיות את כל הפרסום שלה בערוץ 14.

תמי 4 שבבעלות שטראוס נמצאת במרכז החרם של מגל שצייץ "קיבלתי היום באמצע התכנית שיחת טלפון: "אישתי עובדת במחלקת ההסכמים של תמי 4. יש שם קרייסס מטורף, ביטולים, אני לא מדבר איתך בעשרות, באלפים!!! המחלקה קורסת" .

באתר "נתק אותי" זיהו עליה דרמטית בכמות הניתוקים שגרמה לקריסת האתר. "ב 48 שעות האחרונות חלה עלייה דרמטית במאות אחוזים בכמות בקשות הניתוק שנשלחו לחברת שטראוס לשירותי תמי 4 (אלפי בקשות לניתוק) מה שגרם ל"קריסה" חלקית באתר. מאתמול בערב לא יכולתם לשלוח בקשות לניתוק מתמי 4."

ברקע הדברים גם תיעוד ניסיון דריסה לכאורה של מפגינים נגד הרפורמה המשפטית, על ידי רכב חברה של שטראוס. בסרטון תיעוד בטוויטר, פורסם כי נהג הרכב לכאורה שלף מצ'טה נגד המפגינים ולאחר מכן דרס אחד מהם. הוא נעצר ושוחרר למעצר בית.

בשעות האחרונות גם רבנים מהציונות הדתית חתמו על מכתב שקורא לציבור שלא לרכוש מוצרים של שטראוס ושל חברות נוספות שמחרימות את ערוץ 14.

20 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.