צביעות

אופירה אסייג מתפוצצת: "למה אתה מדבר ככה על אשה?"

תמונה – ערוץ 12

מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג נזפה בחריפות בץעל עורך הדין הבכיר דוד פורר שכינה את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה פקידה.

המגישה אופירה התפרצה בזעם על עו"ד דוד פורר: "אני לא מוכנה שבשולחן שאני יושבת אתה תזלזל באף אישה…פה אף אחד לא יזלזל באף אישה".

כזכור, לפני שבועיים ברקוביץ אמר בשידור חי לפרופ' טליה איינהורן: "אני חושב שאת אישה מסוכנת מאוד…את כל הזמן מסלפת דברים…את משקרת ואומרת דברים לא נכונים"

לאחר מכן הגיב עו"ד פורר בטוויטר, "אופירה שלום, את לא מגינת הנשים. את מעליבת הנשים. כך היה גם לפני שבועיים כשהתנפלתם על פרופ׳ טליה איינהורן. ראוי שתתנצלי בפני עשרות אלפי פקידות אותן העלבת אתמול. יש נבחרי ציבור ויש פקידות. לא להבין את ההבדל הוא עלבון לאינטיליגנציה. וכשאת מזמינה מרואיין, תכבדי. זה יכבד גם אותך."

צפו בקטע

76 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.