יהי זכרו ברוך

קורבן טרור: חן אמיר נרצח בפיגוע ירי בתל אביב

תמונה – באדיבות המשפחה

הותר לפרסום: חן אמיר, סייר עיריית תל אביב – יפו, בן 42, נשוי לורד ואבא לשלוש בנות, נרצח בעת שמנע בגופו פיגוע גדול והציל במותו חיים רבים. משפחתו באצילות נפש הסכימה לתרומת איברים להצלת חיים.

הנרצח חן אמיר ז"ל

היום בשעות הערב הגיע למרכז תל אביב המחבל, תושב ג'נין בן 27, ללא אישורי שהייה ועבודה בישראל, ומבוקש במערכת הביטחון. פקחי עיריית תל אביב הבחינו במחבל, אשר עורר את חשדם וביקשו לבדוק אותו. בשלב זה פתח המחבל בירי לעבר הפקח, אשר נפגע באורח קשהונפטר מפצעיו בבית החולים. פקח העירייה  נוסף הגיב בנחישות והצליח לנטרל את המחבל.

ח"כ טלי גוטליב תקפה את המפגינים בתל אביב שצעדו עם דגלי אשף, "הפגנה לא חשוב על מה.. מפגינים שטופי מח לצד דיגלי אשף וכרזות ״כבשת שילמת״ דקה אחרי פיגוע ירי. נראה כמו עוד בילוי חברתי. רק מזכירה למי שמסרב לזכור המחאות תוכננו ותוזמרו בקפידה עוד לפני הקמת הממשלה".

ח"כ עופר כסיף עם דגל אש"ף בתל אביב

פעיל ההסבר יוסף חדאד תקף: "לפני 3 שעות רק 2 קילומטר משם מחבל פלסטיני הגיע לבצע פיגוע טרור וגם רצח סייר של עיריית תל אביב. ועכשיו חבר כנסת בישראל מניף שם דגל פלסטין… עופר כסיף אתה בושה וחרפה למדינה, לך לג'נין!!!".

אזהרת צפייה

9 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.