אסון כבד

אסון בצפון: כבאים נפלו לבור במהלך ניסיון חילוץ

תמונה – טלגרם באזזנט

אסון בגליל: 2 כבאים נפצעו קשה לאחר שנפלו לבור באזור היישוב דיר אל אסד שבגליל המערבי במהלך ניסיון חילוץ של נער שנפל לבור.

עדנאן סלמאן אסעד בן 39 – יהי זכרו ברוך

מועצת דיר אל אסד פורסמה הודעת אבל על מותו של לוחם האש הגיבור שנפל כאשר באומץ רב ניסה להציל צעיר שנפל לבור, ענאן סלמאן אסעד בן 39 במותו נשוי ואבא לשנים, תושב הכפר בית ג׳ן.

סביב השעה אחת בצהריים התקבלה קריאה במחוז צפון על אירוע חילוץ של צעיר כבן 20 שנפל לבור בעומק של כ-8 מטר בדיר אל אסד שבגליל. צוותי לוחמי אש יצאו מתחנת כיבוי כרמיאל והגיעו תוך זמן קצר למקום והחלו בפעולות חילוץ. הצוות הראשון שהיגיע לזירה, חתר למגע עם הלכוד בבור באופן מיידי על מנת להציל חיים, שני לוחמי אש נכנסו אל הבור ותוך כדי פעולות החילוץ אבד עימם הקשר.

צוותי חילוץ נוספים שהיו במקום ולוחמי יחידת להבה שהוזעקו, חילצו את לוחמי האש והאזרח במצב קשה לגורמי הרפואה במקום. לוחמי האש והאזרח פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בנהריה. מותו של אחד מהם נקבע בבית החולים.

פראמדיק מד"א אדי זוגוט סיפר: "מדובר ככל הנראה בבור מים שצעיר שירד לתוכו איבד את ההכרה. 2 גברים נוספים שירדו לבור על מנת לסייע ולחלץ אותו איבדו גם הם את ההכרה. לאחר חילוץ של 2 הגברים הענקנו להם טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה והם פונו בניידות טיפול נמרץ לבי"ח תוך פעולות החייאה כשמצבם אנוש. בדקות אלו נמשכים ניסונות החילוץ של הצעיר ואנחנו ערוכים להעניק לו טיפול רפואי בתקווה שניתן יהיה להציל אותו."

אזהרת צפייה

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.